גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

לאוניד פטשקה - מרתון מוסיקלי בינלאומי ניו-יורק – תל-אביב

ארכיון תאריך: 31 מאי 2015 - 2 יוני 2015

משך: שעתיים

לאוניד פטשקה מציג את זמר הג’ אז האגדי George V. Johnson Jr. USA וזמרת הג’ אז סוואנה (אוסטרליה - ישראל) בתוכנית ״ אגדות זֶ מֶ ר הג’ אז״.

לאוניד פטשקה מציג: ״ אגדות זֶ מֶ ר הג’ אז״, בהשתתפות:


זמר הג’ אז George V. Johnson Jr. (USA)
סוונה צבי נבון (אוסטרליה - ישראל)
רביעיית לאוניד פטשקה וכוכבי ג׳ אז אחרים


**קונצרט עם יצירות קלאסיות ומוסיקת ג’ אז, ״20 אצבעות פלוס״, בהשתתפות גיל שוחט (ישראל), ינוגן גם הוא בהופעה בנשר בלבד.


הג’ אזמן, הפסנתרן והמלחין הישראלי המפורסם, לאוניד פטשקה, מציג ב״ אגדות זֶ מֶ ר הג’ אז״ את זמר הג’ אז המפורסם מארה” ב ג’ ורג’ ויקטור ג’ ונסון, אשר הופיע בפסטיבל הג’ אז יחד עם לאוניד פטשקה באשדוד בעבר.


פטשקה זכה בכינוי “ הורס הפסנתרים” בגלל סגנון הנגינה המקורי והאקספרסיבי שלו, אבל יותר נכון יהיה לכנות אותו “ מוסיקאי-שביט” שמחולל מסביבו מערבולת של צלילים ואנרגיה. אלפי הצופים בקונצרטים של פטשקה פוגשים ג’ אז מזווית שונה, עם מוסיקאים מעניינים ומוכשרים במיוחד. הג’ אז של פטשקה הינו מוסיקה של חופש, אילתורים אלגנטיים וקלילים, עם אופי ודינמי ונועז. 


ג’ ורג’ ויקטור ג’ ונסון הוא אחד מגדולי זמרי הג’ אז האמריקאיים של ימינו. כמו כן, הוא גם משורר, שחקן, במאי, מלחין, מעבד ומפיק מוזיקלי. יצירותיו מוקדשות לנושאים כמו אהבה, משפחה, בית, שמים וארץ, כשהמחנה המשותף לכולם הוא הג’ אז האישי ומלא הרגשות של ג’ ורג’ וי. ג’ ונסון, המותיר את הקהל נרגש ונלהב.


במשך 35 שנות הקריירה המוסיקלית שלו, הופיע ג’ ורג’ וי. ג’ ונסון עם גדולי נגני הג’ אז באמריקה, השתתף במחזות זמר רבים בברודווי, וביקר בכל העולם במסגרת ההופעות. באחד הביקורים שלו בארץ הוא קיבל את התואר Prince of Peace, בזכות תמיכתו ותרומתו הגדולה בארגונים הומניטריים (בין היתר, בתי חולים לילדים בישראל).


בתוכנית יקחו חלק גם רביעיית לאוניד פטשקה וכוכבי ג׳ אז אחרים.












 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter