גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

Les Grandes chansons מופע השנסונים הגדול מצרפת

ארכיון תאריך: 19 מרץ 2023 - 30 מרץ 2023

משך: שעה וחצי

Les Grandes chansons מופע מרהיב ומרגש, בו נשוב אל צרפת הרומנטית ואל שירי האהבה הרומנטיים הגדולים עליהם גדלנו. המופע יעלה ברחבי הארץ בביצוע רביעיית הזמרים והזמרות המופלאים מצרפת, בליוויה של תזמורת האופרה הקאמרית ובניצוחו של דן רפופורט – יחדיו יבצעו את מיטב הקלאסיקות המפורסמות והשאנסונים הצרפתים הגדולים מכל הזמנים של האמנים האגדיים והעל-נצחיים:
אידית פיאף, ג'ו דאסן, ז'אק ברל, ג'וני האלידיי, ז'ילבר בקו, אן מארי דויד, מייק בראנט, מישל סרדו, ז'אן-ז'אק גולדמן, אנריקו מסיאס, כריסטוף, שארל אזנבור, איב מונטאן ועוד.
עם מסכי וידאו ארט ענקיים, תזמורת סימפונית גדולה מהחיים, המופע הנוסטלגי ישאב אותנו בן רגע אל ימי הרומנטיקה הגרנדיוזית והתום שידעה רק צרפת של פעם.
 
Roland Karl רולנד קארל זמר בעל קריירה מוזיקלית ענפה הכוללת- שיתופי פעולה עם גדולי הזמרים כמו לארה פביאן, ז'אן פליקס לאלן ועוד, השתתפות במופעים מוזיקליים גדולים כמו פרובידנס, אנטיגונה, פסטיבל הזמר הצרפתי ועוד. קארל מגלם דמויות ראשיות במחזות הזמר הידועים כמו אלאדין כמו גם רומיאו ויוליה. 
Sylvain Mathis סילביאן מאטיס זמר, שחקן ורקדן. מאטיס הופיע בשירי הקברט הצרפתי בקונצרטים ומסעי הופעות בינלאומיים - Paradis Latin, La Distillerie ועוד. וגילם תפקידים ראשיים רבים, מרהיבים  ומגוונים ב-   Piaf je t'aime, Mamma Mia,Cats, Bons Baisers de Broadway ועוד.
Anne Carrere אן קאררה זמרת ושחקנית. "היורשת של אדית פיאף" – שיחקה בתפקיד הראשי במחזה המוסיקלי אדית פיאף אשר הופיע למעלה מ 400 הופעות מסביב לעולם בפני קהל של מיליוני אנשים, באולמות והתיאטראות הגדולים והמכובדים ביותר ביניהם: Opéra de Rio, Carnegie Hall New-York, Acropole Athens ,Olympia Paris. 
Candice Parise - קנדיס פאריזה זמרת רבת הכישורים - תפקידים ראשיים במחזות זמר, קונצרטים של הפילהרמונית של דיסני, חברות בלהקות בינלאומיות, דיבוב לסרטים, ייצוג צרפת באירועים עולמיים.
דן רפופורט – מנצח. ניצח בפסטיבל האופרה של מצ'רטה, הקרנבל של ונציה, פסטיבל ישראל, פסטיבל דוד אויסטרך אסטוניה. כמו כן על התזמורת הקאמרית של מוסקבה, זמרי הבי. בי. סי לונדון, הפומריג'י מוסיקלי מילאנו, סולני לונדון, אנסמבל 900 לוגאנו, שוויץ, הקאמרטה ירושלים, התזמורת הקאמרית הישראלית, מקהלת גארי ברתיני ועוד.
תזמורת האופרה הקאמרית היא תזמורת הבית של האופרה הקאמרית הישראלית. התזמורת מנגנת קונצרטים של מוסיקה קלאסית וגם בהפקות למוסיקה פופולרית, מפיקה הופעות ווקאליות, אופרות ומחזות זמר עם מיטב הזמרים והלהקות בארץ ובעולם.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter