גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מחזמר

ברודווי ישראל - Broadway Israel - מופע בינלאומי בישראל!

ארכיון תאריך: 16 מרץ 2018 - 24 מרץ 2018

משך: שעה וחצי

*למופע זה ניתן לרכוש כמות מוגבלת של כרטיסי VIP (רמת מחיר 1) הכוללים: כרטיס באחת השורות הראשונות, מפגש אישי מאחורי הקלעים עם האומנים לאחר המופע, תמונה עם האומנים.

*השירים במופע מבוצעים באנגלית ועברית. קטעי הקישור יוגשו בעברית ואנגלית (כוכבת ברודווי תדבר בשפה האנגלית).
  

Broadway Israel מופע בינלאומי בישראל!

לראשונה בישראל ולרגל חגיגות 70 שנה למדינה, כוכבת ברודווי הנודעת קארי סיינט לואיס  Carrie St. Louis, מגיעה היישר מניו יורק לסדרת הופעות בארץ בשיתוף עם הזמר והשחקן הישראלי- צחי סיטון Isaac Sutton.
  
קארי סיינט לואיס כיכבה בתפקידים ראשיים בברודווי, במחזות הזמר וויקד ( Wicked) וגם רוק אוף אייג'ז (Rock of ages) . בעקבות הופעה משותפת של צחי סיטון עם קארי סיינט לואיס שהתקיימה בניו יורק בחודש אוקטובר האחרון, ולאור הביקורות המפרגנות בתקשורת האמריקאית, החליט צחי סיטון להזמינה ארצה להופעות חגיגיות לרגל 70 שנה למדינה. המופע "ברודווי - ישראל" - מופע מחווה חדש לברודווי, כולל את מיטב הלהיטים הגדולים ביותר של מחזות הזמר מכל הזמנים אשר הוצגו על במות ברודווי לאורך השנים.  קארי סיינט לואיס תבצע את מיטב הלהיטים שהפכו אותה לשם דבר בארה"ב ותבצע דואטים עם צחי סיטון, אשר יבצע גם הוא ממיטב הרפרטואר שלו, כולל גם קטעים נבחרים מתוך מחזות זמר ישראלים. שיתוף פעולה זה, הביא ליצירת מופע ייחודי, חוצה יבשות, אשר כולל מגוון רחב של מחזות זמר, החל מהקלאסיקה האמריקאית המסורתית ועד למחזות הזמר המודרניים של היום. המופע יכלול שירים מתוך וויקד, סמאש, רוק אוף אייג'ז, פאנטום האופרה, עלובי החיים, חתולים, שיקגו, צלילי המוסיקה, קומפני, גבירתי הנאווה, הלו דולי ועוד...
  

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter