גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

תערוכת חתולים

ארכיון תאריך: 9 יוני 2017 - 15 יולי 2017

משך: 6 שעות

רכישת כרטיס הכרחית מגיל 3

מומלץ לגילאים 2 ומעלה

שעות פתיחה:  מ-10:00 עד-16:00
כניסה לילדים עד גיל שלוש חינם.

לוח זמנים:
10:00 - פתיחת התצוגה
14:00 - מופע של בועות סבון

 תערוכת החתולים  בה תוכלו לצפות בגזעים שונים ומיוחדים של חתולים, להתרשם, לשוחח עם המגדלים, להצטלם וליהנות ממופע בועות סבון, פעילות יצירה, איפור פנים ועוד....
ישראל מפורסמת בכל העולם בהשגיה בתחומים רבים. השאלה הנשאלת היא איך האקלים הישראלי והמזון משפיעים על גודלם של חיות המחמד.
באיזה מקום לעומת העולם נמצאים החתולים הישראלים? שאלה זו עניינה גם אותנו ולכן אנו, איגוד מועדוני החתולים IFA , החלטנו למדוד את משקלם של החתולים הישראלים.
בתחרות יכולות להשתתף רק חיות בריאות ללא עודף משקל.
המתחרה הראשון הוא חתול אדווארד. אורכו מקצה הזנב עד קצה האף הוא103 ס״ מ, משקלו 7.200ק״ ג. בעלת החתול מבית הגידול של חתולי מיין קון, ויקי פלטון, מספרת שאדוארד מעדיף לרדוף אחרי חתולים מאשר לאכול. אוהב מאוד ליטופים ואף מבקש שיקחו אותו על הידיים. אדוארד עוד לא היה אבא אך הוא ״ מת״ על גורים: מלקק אותם, משחק איתם וכו׳. הוא בן שנה בלבד ועוד יגדל. ויקי פלטון מספרת שכשהיא מטיילת איתו קשור ברצועה, אנשים לא יכולים להבין האם זה כלב או חתול.
המתחרה הבא הוא חתולשמאן חות ברבריס. משקלו 9 ק״ ג ואורכו מקצה הזנב עד קצה האף הוא 105 ס״ מ. ברבריס בן שנה וחצי ולכן עוד ממשיך לגדול. בעלת החתול רנטה ספויטדינובה מספרת שברבריס מאוד אוהב לאכול שימורים, בשר נא, דגים. אבל אוכל מעט, למרות שאוכל תמיד זמין.
אופיו נח ושובב. הוא נוהג להעיר את בעליו בבוקר בנגיעה עדינה בלחי. ברבריס הוא חתול מגזע מיין קון בצבע עשן שחור. הוא נולד בישראל בבית גידול של רנטה ספוטדינובה. הוא מזכיר כלב גם בגודלט וגם בכך שמביא צעצועים.
לידע כללי, החתול הביתי הארוך ביותר בעולם שאף מופיע בספר השיאים של גינס הוא סטויי החי בעיר רינו במדינת נוודה. אורכו מקצה הזנב עד קצה האף הוא 119.3 ס"מ. החתול הכבד בעולם הוא רופרט מאוסטרליה ומשקלו הוא 9 ק"ג.
התחרות תתקיים במסגרת תערוכת חתולים שבמהלכה יוצגו חתולים וגורים מגזעים נפוצים ונדירים כאחד, גם גדולים וגם קטנים. הצנצח יוכתר בפסלון ובתואר "החתול הגדול בישראל".
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter