גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

סולני תיאטרון המרינסקי - בלט אשליות האהבה

ארכיון תאריך: 16 מאי 2017 - 22 מאי 2017

משך: שעה ו-45 דקות, כולל הפסקה

 
מופע "אשליות האהבה" הוא בכורה ישראלית הכוללת יצירות מופת בהשתתפות איגור קוֹ לְ בּ מתיאטרון מרינסקי. במופע משתתפים 5 רקדנים סולנים מתאטרון מרינסקי שנפתח ב-1860 בסאן פטרסבורג אשר יש לו את להקת הבלט הנחשבת כאחת הטובות בעולם, איגור קוֹ לְ בּ הוא כיום הרקדן הראשי שלה. המופע מורכב מהפקה חדשה של בולרו, בכוראוגרפיה של קוֹ לְ בּ, בלט "שניים על נדנדה" ומספר סצינות של יצירות בלט קלאסיות מוכרות כמו סצינת המרפסת מרומיאו ויוליה של סרגיי פרוקופייב בה יופיע קוֹ לְ בּ כרומיאו ועוד. 

בין היצירות: אינטרפטציה חדשה של קוֹ לְ בּ לבולרו של מוריס רוואל אשר נכתבה ובוצעה לראשונה על ידי רוואל ב-1928 והיצירה "שניים על נדנדה", מופע בלט מרהיב למוסיקה של יוהאן סבסטיאן באך וצ'בלה ורגס, על הכוראוגרפיה רדו פוקליטרו. קוֹ לְ בּ יוצק ליצירות את התשוקה, היציריתיות והעוצמה המאפיינים אותו.


איגור קוֹ לְ בּ הוא רקדן פנומנאלי המציג טכניקת ריקוד ייחודית שנע בין המחול הקלאסי למודרני ומשלב שילוב ייחודי של תשוקה ורסן, אלגנטיות והתרוממות רוח, השזורים עם דרמה חזקה העושה את הופעותיו בלתי נשכחות. צעדי הריקוד של קולב מפלחים את הלב כמו מוזיקה החודרת אליו. החל מ-2003 הוא משמש כרקדן הראשי של התיאטרון. הופעת הבכורה שלו נערכה ב-2002 במסגרת עיבוד של רודולף נורייב האגדי לסיפור "היפהפייה הנרדמת", שהתקיימה בבית האופרה של רומא. אחת מהופעותיו הזכורות יותר הייתה ב-2006 במופע "אגם הברבורים", שגם אותו עיבד נורייב. המופע התקיים בבית האופרה של וינה.

החיבור בין איגור קוֹ לְ בּ ויוליה מכלינה, מהרקדנים המובילים בעולם, יוצר מופע עוצמתי מאין כמוהו. בזכות שליטתו המבריקה של קולב בריקוד הקלאסי הוא נחשב לבעל הביצועים המפרסמים של רפרטואר המחול הלירי רומנטי, ובזכות אישיותה הססגונית של הפרימה בלרינה מתאטרון מרינסקי, יוליה מכלינה המוגדרת כמוגזמת עם רצון לקיצוניות היא נחשבת לעילוי בעולם המחול.
 
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter