גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

כוכבים על הקרח מציגים את עידן הקרח להופעה אחת בישראל!

ארכיון תאריך: 18 מרץ 2017

משך: שעתיים וחצי, כולל הפסקה

כוכבים על הקרח
מציגים את
עידן הקרח
 להופעה אחת בישראל!
 
המופע עטור הפרסים של פרויקט הטלויזיה המצליח ביותר ברוסיה בדרך לישראל עם הפקה מהפנטת עמוסה אלופים אולימפיים, כוכבים ואקרובטיקה עוצרת נשימה.
מוצ"ש, 18.3 היכל מנורה מבטחים
 
רק קול ניסור הקרח נשמע בהיכל כשנשימתו של הקהל נעתקת באחת מצפייה בפירואטים מסחררים והרמות על אנושיות שרק מחליקים אולימפיים יכולים לבצע. דמיינו לכם רגע כזה פה במרכז ישראל במופע עטור כוכבים אולימפיים מהשורה הראשונה במפגן עוצמתי של מוסיקה מדהימה, שלל תלבושות מרהיבות, תרגילים וירטואוזיים וכוריאגרפיה מדויקת.
 
מזה 7 שנים התוכנית הפופולארית "עידן הקרח" הפכה לחלק בלתי נפרד מלוח השידורים של הטלוויזיה הרוסית, מנפיקה אינספור הפקות מפעימות של החלקה אמנותית על הקרח בשילוב אלופים אולימפיים יחד עם סלבריטאים בתחום הקולנוע התרבות והתאטרון ביניהם אפילו נציגות מקומית של זמרי אופרה רוק ופופ ישראלים. ההצלחה המסחררת הובילה למופע בינלאומי של מיטב הנאמברים מהתוכנית ומשתתפיה, על הפקת המופע אמונה חברת ההפקה של איליה אברבוך שמזה 12 שנה מובילה את תחום הפקות ההחלקות האומנותיות על הקרח ברוסיה ומתמחה במופעי קרח ייחודיים עם הטכנולוגיה המתקדמת בתחום, עם למעלה מ1000 מופעים בהם צפו למעלה מחמישה מיליון איש ברחבי העולם.
 
המופע מקדם אג'נדה אומנותית לצד יכולות טכניות ואף לאחרונה התפרסמו בישראל כוכבי התוכנית טטיאנה נבקה ואנדרי בורקובסקי (שחקן וזוכת מדליית זהב, שלוש פעמים אלופת אירופה ופעמיים אלופת עולם) שביצעו נאמבר לבושים במדי אסירים בשואה. את הכוריאגרפיה לנאמבר המדובר יצר איליה אברבוך אשר אחראי למרבית הנאמברים במופע, איליה שהינו ממוצא יהודי חולק קשר עמוק עם ישראל וביקר בה רבות. על הנאמבר המדובר מסרו את הדברים הבאים לקהל הישראלי:
 
איליה: כשעבדנו על הנאמבר שהקדשנו לסרט הגדול "החיים יפים" עטור ה"אוסקרים" שביים רוברטו בניני האיטלקי בשנת 1997 – חשבתי על המוטו הגדול שנולד בעקבות השואה "לעולם לא עוד". הסרט שהנו סיפור של אב יהודי לילד קטן, אשר הצליח להציל את בנו בגיהנום של מחנה הריכוז, תמיד עורר בי רצון להיזכר בו ברגעים הקשים ביותר בחיי. נדמה לי שביצירת אומנות זו נתפסה התכונה העיקרית של העם היהודי, אשר מאפשרת לו להתגבר, לשרוד.
אני מעריץ את ישראל שהיא דוגמה לכוח, התגברות והשרדות. השואה הנה טרגדיה של העם היהודי, אולם שואת יהדות אירופה כמו גם כל תולדות היהדות – רבות הסבל, כמו גם מאבקה של ישראל בטרור – זהו הלקח הגדול והאזהרה לאנושות כולה וכשנגיע לארץ בכוונתנו לבקר ביד ושם.
המשימה של אומנות היא לשמור על האזהרה הזו, הלקח נחרט בזיכרונם של בני האדם. על מנת שהילדים והנכדים יבינו, מה הפירוש של הטלאי הצהוב על מדי האסיר.
 
טטיאנה נבקה הוסיפה: אנו מתרגשים להגיע לישראל, במיוחד עכשיו כדי להביע את תמיכתנו העמוקה בעם היהודי וההיסטוריה המשותפת שאנו חולקים. התרגשתי מסרטו של בניני "החיים יפים " ובחרנו להוקיר אותו במחווה שמטרתה לעורר מודעות, דיון והזדהות בעיקר בימים אלה שאנטישמיות מרימה ראשה ברחבי העולם. אומנות מטרתה לפתוח לבבות וראשים ולא להימנע מנושאים קשים ואנו מקווים שהמחלוקת שהתעוררה בעקבות הנאמבר שלנו תחזיר חזרה למודעות את התוצאות הקשות המאיימות על כולנו אם ננקוט בדרכים של שנאה ולא אהבה "  
  
בחודש ינואר 2017  יזנק סבב הופעות חדש "עידן הקרח", אשר יגיע ל40 ערים ברוסיה וברחבי העולם ביניהם ישראל.
המופע החדש והמקורי משלב מסורות של יופי ותשוקה ממעצמת הקרח רוסיה אשר ישאירו אתכם מרותקים לכסא.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter