גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות רוק

Tribute band Kiss Forever Band

ארכיון תאריך: 12 אפריל 2017

משך: שעתיים וחצי

כניסה למופע רק מגיל 16 ומעלה.
כניסה למופע לאזור  Platinum וVip parter רק מגיל 21 ומעלה.

סוגי הכרטסים:
כרטיס בישיבה Platinum vip balcony:
אזור נפרד - יציאה פלטינום, לקהל מעל גיל 21, כניסה נפרדת, בר נפרד, ספות ושולחנות באזור Lounge, משקאות אלכוהליים. 

כרטיס בישיבה  Vip parter: ישיבה בשולחנות, כולל כיבוד כל ובחירה מ3 משקאות: יין אדום/לבן או שתייה קלה. כולל חתימת יד של משתתפי הלהקה.

חדשות טובות לחובבי הרוק הישן והטוב: Kiss הלהקה הטובה ביותר באירופה שהפכה לאגדה תופיע במופע משוחזר לראשונה בישראל במסגרת סבב הופעות עולמי לרגל חגיגות 20 להיווסדה.
מאז 1995 הלהקה נתנה למעלה מ-1,000 הופעות ב-27 מדינות בעולם, הקליטה 3 אלבומים וזכתה לתואר רשמי באירופה - No.1 European KISS tribute band. הלהקה הייתה הנציגה היחידה של אירופה ברבע הגמר בתחרות העולמית KISS בלאס-וגס בין 200 משתתפים. יחד איתה בסבבי ההופעות הופיעו לעתים קרובות חברי הלהקה המקורית - ברוס קוליק ואריק סינגר, אשר אף השתתפו בפרומו יחד עם שאר חברי הלהקה.
 Kiss Forever Band קרובה לאידיאל הנשגב עד כמה שניתן בכלל להיות קרוב, - Independent.
המופע הייחודי שלהם מהווה שחזור מדוקדק של מופעה של הלהקה המקורית. הכוריאוגרפיה, התלבושות, נעלי הפלטפורמה המפורסמות נעשו על-ידי האומנים מקוריים, כולל כלי נגינה אותנטיים. המעריצים מכל העולם נהנים מחוויית ביקור במופע מקורי מלא הכולל פעלולים עם נשימת אש, גיטרות מעופפות ומעלות עשן, טילים, סירנות ושאר האפקטים, רק בקנה מידה מעט קטן יותר. 

 המופע כולל להיטים מתחילת דרכה של KISS ועד היום, ואף כמה הפתעות, ובוודאי את הלהיטים הגדולים: «Deuce” , „Rock and roll all nite” , „Crazy nights” , „I was made for lovin’ you” , „Detroit rock city” , „Lick it up”, „Beth” or „War machine” , „Hard times” , „Parasite” , "Kiss כבר מזמן אינה רק להקה אלא חלק ממיתולוגיית הפופ העולמית, שוות ערך לקרנבל ונציה עבור רוקרים כבדים, ותיאטרון של ארבעה גיבורי-על. דמויות שהומצאו על-ידי ארבעה חבר'ה צעירים מניו-יורק נכון להיום חיות חיים משלהן על-גבי עמודי קומיקס ובמשחקי מחשב. מה עוד שבכל העולם מתקיימות מסיבות קאברים, בהן מוזיקאים צעירים מבצעים את שירי האלילים. אולם במרבית האירועים הללו (לפחות אצלנו) רואים יותר מסכות מקוריות של KISS באולם מאשר על הבמה. אבל ב-18 במרץ השנה חיי קהילת המעריצים של מוסקווה עומדים להשתנות: שלושה הונגרים וצ'כי אחד מהפרויקט  Kiss Forever Band נתנו את ההופעה אולי המרהיבה ביותר על אדמת מוסקווה" ,- דמיטרי בבנין (ZVUKI RU).
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter