גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

קרקס

קרקס רסירקל - The naked clown - Recirquel

ארכיון תאריך: 7 פברואר 2017 - 11 פברואר 2017

משך: שעה וחצי

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 6 ומעלה

רסירקל מהונגריה הוא קרקס וירטואוזי מרתק המשלב את העולם הקברט והופעות הבידור עם אלמנטים של קרקס עכשווי. האקרובטים ניחנים בטכניקות קרקס וירטואוזיות וביכולות משחק מרשימות ועוטים לגופם תלבושות יפיפיות ומודרניות. כל זה בשילוב עם תפאורה מרהיבה ומוסיקה מגוונת מספק לצופים הנאה צרופה.

" עולמו הקסם של רסירקל דומה לטורנדו, הוא מרים אותך באוויר וסוחף אותך איתו ברגע." Marie Claire
רסירקל (הונגריה) - The naked clown
קרקס רסירקל מהונגריה מביא לראשונה לישראל את המופע המרהיב The naked clown , במסגרת סדרת CirqueWorld שמארחת השנה שלושה קרקסים מרחבי העולם.

רסירקל הוא קרקס וירטואוזי מרתק המשלב את עולם הקברט והופעות הבידור עם אלמנטים של קרקס עכשווי. האקרובטים ניחנים בטכניקות קרקס וירטואוזיות וביכולות משחק מרשימות ועוטים לגופם תלבושות יפיפיות מסוגננות ומוקפדות. כל זה בשילוב עם תפאורה מרהיבה ומוסיקה מגוונת מספק לצופים הנאה צרופה.

 להקת רסירקל קמה בשנת 2012 ע״ י בנצה ואגי, בימאי תיאטרון וכוריאוגרף צעיר ושאפתן. 
הלהקה נוסדה בבודפשט, הידועה כמרכז קרקס קלאסי, במטרה להעניק לקהל מופע בעל ביטוי ייחודי, אשר נשען על המסורת של אומנויות הבמה המזרח אירופאית ומקרב את המרחק בין קרקס, תיאטרון ומחול. מטרת הבמאי הינה ליצור סגנון קרקס חדשני, עכשווי וייחודי למזרח אירופה. סגנון הלהקה השונה והאחר מהקרקס המודרני המקובל הינו מרהיב ביופיו. הבמה, כמו גם התלבושות של האמנים והתאורה יוצרים אוירה ייחודית ווירטואוזית, השואבת השראה מהקברטים של שנות הארבעים,  ובניסיון לשבור את הקיר החוצץ בין האמנים והבמה לקהל במידת האפשר. למרות גילה הצעיר, ללהקה רפרטואר עשיר ומגוון של כארבעה מופעים שהוצגו עד כה במספר רב של מדינות ויבשות והם מייצגים בכבוד מעורר השתאות, ובהצלחה גדולה את הונגריה ומזרח אירופה עם הקרקס העכשווי המסוגנן מאוד המאפיין אותם. 

הליצן העירום: המופע מספר את סיפורו הפנימי של ליצן קרקס, שעוזב את הבמה, דרך מפגשים עם חברי להקת הקרקס האחרים. לפני לכתו, הוא משאיר את תלבושתו מאחוריו, ״ ובמערומיו״ כביכול, לוקח אותנו למסע פנימי בנבחי נשמתו, שאיננה תמיד שמחה כפי שהוא נראה על הבמה. מפגש אינטימי עם עולם הקרקס, מעוצב להפליא ומרהיב ביופיו, תיאטרלי, דרמטי, מרשים, אך רגיש ונוגע.
בנצה ואגי – במאי ומנהל אומנותי: "ההרפתקה שאני עובר עם להקת רסירקל היא חוויה ייחודית, החיבור והמשפחתיות שנוצרו ביננו בלהקה הוא חזק מאוד, חיבור שנוצר עוד כשהיו האמנים בסוף שנות נועריהם  בביה״ ס לקרקס, כשביימתי אותם בפרויקט ייחודי לפסטיבל גדול בבודפשט. הלהקה, בדרכה האומנותית והשונה, מראה תפישה חדשה של הקרקס בהונגריה הקלאסית ומביאה מופעים מיוחדים במינם לקהל הונגרי ולקהל העולמי כאחד, אני מאושר מההצלחה לה אנו זוכים בעולם בשנים האחרונות.”

מן העיתונות: 
"עולמו הקסום של רסירקל דומה לטורנדו, הוא מרים אותך באוויר וסוחף אותך איתו ברגע" מגזין מארי קלייר 
"המופעים האלו הם כמו תרופה לנפש האנושית" Frédéric Jérome, director of Folies Bergère music hall in Paris 
"מובטחת חוויה בלתי נשכחת" מגזין ELLE

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter