גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות

התיאטרון השחור מפראג - The Best of The Best of IMAGE

ארכיון תאריך: 17 מרץ 2023 - 1 אפריל 2023

משך: שעה ו-20 דקות

פ. ג. ק. הפקות בע"מ גאים להציג:
 
התיאטרון השחור מפראג
במופע מהפנט לכל המשפחה
The Best of The Best of  IMAGE
עקב פניות רבות נפתחו מועדים נוספים ברחבי הארץ. 
חגיגה של אור, צבע ותנועה
כמיטב המסורת של התיאטרון הוותיק והאהוב מפראג
 
"אימאג'" - התיאטרון השחור המפורסם מפראג שוב מגיע לישראל לסיבוב הופעות נרחב ברחבי הארץ במהלך חודש מרץ 2023. והפעם הם יציגו את מיטב הקטעים מתוך יצירותיהם במשך למעלה מ-30 שנה וגם הקטעים החדשים.
תרבות התיאטרון השחור היא חלק בלתי נפרד מהתרבות הצ'כית ומהעיר פראג. להקת התיאטרון "אימאג'" הינה אחת מלהקות התיאטרון המוכרות ביותר בתחום, המזוהה עם התיאטרון השחור בפראג. הלהקה קיימת מזה 33 שנה וטבועה היטב בז'אנר ייחודי זה בו החושך והאור משחקים את התפקיד החשוב ביותר במופע. התיאטרון השחור "אימאג'", מציג במופעיו טכניקות רבות ומגוונות כגון מיצגי אור ממוחשבים ומיוחדים, תפאורה ותאורה מיוחדות ואפקטים מרהיבים. כל אלו מתמזגים יחד עם מחול, אקרובטיקה, מוזיקה וקטעי פנטומימה שהופכים את המופעים של הלהקה לחויה ייחודית.
סיפורה של להקת התיאטרון IMAGE מתחיל בשנת 1989. שני אמנים - אלכסנדר צ'יהאר ואווה אסטרובה הקימו תיאטרון עצמאי המבוסס על שילוב של תיאטרון שחור, מחול, ג'אז מודרני, מוזיקה עכשווית ופנטומימה. תוך מספר חודשים הפך התיאטרון החדש לפרוייקט מוצלח ומשגשג ללא כל תמיכה מהמדינה ומאז ממשיך לשמח, לבדר ולהפתיע מיליוני צופים בכל העולם. מאז הקמתה הלהקה הציגה בסיבובי הופעות בכל רחבי עולם, השתתפה בפסטיבלים ואירועי תרבות רבים וזכתה בהרבה פרסים.
להקת התיאטרון "אימאג'" כבר ביקרה בישראל במסגרת פסטיבל המחול בכרמיאל והרשימה את  הצופים בישראל במופע ייחודי, דינמי ונוצץ.
בואו להיות חלק מחוויה קסומה שתשמח את המבוגרים והילדים כאחד.

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter