גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

פרימה בלרינה נטליה אוסיפובה - בלט כרמן

ארכיון תאריך: 2 אפריל 2023 - 3 אפריל 2023

משך: שעתיים, כולל הפסקה

 לראשונה בישראל. יצירת המחול החדשה "כרמן" מאת מאת הכוריאוגרפית ההולנדית הידועה דידי ולדמן בכיכובה של פרימה בלרינה בבלט המלכותי בלונדון נטליה אוסיפובה. בהשתתפותם כוכבי הבלט דניס מטביינקו, ג'ייסון קיטלברגר, אריק ברהמניה וחנה אקהום.
 
מופע בכורה "כרמן" נערך באדינבורו, בירת סקוטלנד, בדצמבר 2021 ובהמשך, עלה בלונדון. לא היה גבול להתלהבות המבקרים הבריטיים. המוסיקה שתלווה את יצירת המחול הייחודית היא שילוב של מיטב הקטעים מתוך האופרה "כרמן" מאת ז'ורז' ביזה ומוסיקה מרגשת שנכתבה במיוחד על ידי מלחין ומוזיקאי בעל שם בינלאומי דייב פרייס.
 
בין האמצעים האמנותיים הבלעדיים במופע לצד כוריאוגרפיה יוצאת דופן - "חדר הירוק" שבו יושבים האמנים המגלמים את כרמן, חוסה, אסקמיליו ומיכאלה. הצופים צוללים לתוך חיי האמנים, לומדים על היחסים ביניהם, רואים את הצעד המשעשע בהפקה ומכירים מקרוב את כוכבת העל נטליה אוסיפובה.
 
נטליה אוסיפובה - סולנית ראשית בבלט המלכותי בלונדון מאז 2013. במהלך הקריירה היא מילאה תפקידים ראשיים באגם הברבורים, ג'יזל, היפהפיה הנרדמת, מפצח האגוזים ועוד. כרמן היא עבודה יוצאת דופן עבורה והזדמנות להיות במרכז מופע מחול מודרני.
הכוריאוגרפית ההולנדית דידי ולדמן – אחת הבולטות בתחום המחול העכשווי. דידי יצרה מופעי מחול ללהקות מובילות כגון הבלט המלכותי של בירמינגהם, הבלט הסקוטי, Les Grands Ballets Canadiens בלט גוטנבורג ואחרים.
דניס מטביינקו. סולן ראשי בתיאטרון האופרה והבלט בקייב ובתיאטרון הבולשוי. אחד הרקדנים הקלאסיים המוכרים בעולם.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter