גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות רוק

Guns N' Roses

ארכיון תאריך: 5 יוני 2023

משך: שעה

לייב ניישן ישראל – גיא בסר ושי מור יוסף גאים מאד להודיע:

Guns N' Roses מכריזים הערב על הופעה אחת בישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי החדש שיכלול את ארצות הברית, אירופה ואוסטרליה. 5.6.23 פארק הירקון – גני יהושוע תל אביב.
בהפקת LIVE NATION  - גיא בסר ושי מור יוסף.

מופע פותח - להקת איפה הילד 
 
אז הנה זה קורה והנה זה רשמי: אחרי הופעת הסולד אאוט ההיסטורית והבלתי נשכחת בפארק הירקון ביולי 2017, גאנז אנד רוזס, מלהקות הרוק המובילות בעולם חוזרת לישראל לערב נוסף של קלאסיקות רוק נצחיות בלייב בניצוחם של חברי ההרכב המיתולוגיים אקסל רוז, סלאש ודאף מקגאן.  
 
כל מי שנכח בהופעה הקודמת ראה והתרגש ממופע רוק ברמות הכי גבוהות שכבר קשה למצוא בעידן הנוכחי ואין ספק שהודעתה של הלהקה על הסיבוב הבינלאומי בהרכב הקלאסי עם אקסל, סלאש ודאף מקגאן   שיכלול את ישראל, פארק הירקון- גני יהושוע, ב - 5 ביוני 2023 בהפקת חברת LIVE NATION - מרגשת מאד!
э
 כאמור לישראל  יגיעו שוב שלושת חברי ההרכב המקורי: הסולן אקסל רוז, הגיטריסט סלאש והבסיסט דאף מקגן ולצדם סוללת נגנים מרשימה הכוללת את  המתופף פרנק פרר, הקלידן דיזי רד (שהיה חלק בלתי נפרד מההרכב גם בשנות התשעים), הגיטריסט ריצ'ארד פורטוס והקלידנית מליסה רייס. נזכיר כי בשנה האחרונה זכתה הלהקה הוותיקה לפופולריות גדולה גם אצל הדור הצעיר הודות למחוות הרבות שקיבלה בסרט האחרון והמצליח מסדרת Thor  של אולפני מארוול  שכללו בין היתר את Sweet Child O 'MINE כשיר הנושא.
Guns N' Roses הוקמה בשנת 1985 בלוס אנג'לס. עם צאת אלבום הבכורה שלה בשנת 1987 Appetite for Destruction"" הפכה במהרה ללהקת רוק חשובה ומובילה אשר לאורך ארבעה עשורים סחפה בשיריה את כל העולם. עד כה הוציאה הלהקה 6 אלבומים אשר מכרו עשרות מיליוני עותקים ברחבי העולם ויצרו להיטים על זמניים.
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter