גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

דאנסאספניה 2018 - נובה גלגה דה דאנסה - Son

ארכיון תאריך: 6 אוגוסט 2018 - 7 אוגוסט 2018

משך: שעה ורבע

 לתשומת ליבכם:
מתאים לגילאי 12 ומעלה
אין כניסה למאחרים. המקומות שמורים עד תחילת המופע
אין כניסה למופעי מחול מתחת לגיל 3.


SON משמעו "להיות", אך SON הוא גם משהו שמעבר להגדרות. במופע פורץ הדרך של נובה גלגה דה דאנסה, להקת הרקדנים מציגה תערובת של שפות כוריאוגרפיות הכוללות מחול גליסיאני מסורתי, מחול ספרדי מסוגנן, מחול עכשווי ופלמנקו. ביצירה חושנית ומרתקת הם מאחדים את הישן עם החדש, את הגברי עם הנשי, ואת המחול המסורתי עם העכשווי.

"... אנחנו מגיעים למפגש זה עם זה. אלה הרוקדים ואלה הצופים בפתיחות של נוודים משולים לקצוות ענפים שונים, המתכופפים לעבר האדמה התומכת בהם ומגלים גזע משותף ואינסוף שורשים הממשיכים לגדול ולהשתנות. השורשים הם אלה הגורמים לענפים לצמוח, והענפים לא יכולים להפסיק את תנועתם, אם ברצונם להמשיך בחיים... כך, האמן נשאר פתוח, בגלל שהם קיימים בשבילו. מכיוון שעבורו, הם חיים והווים (Son)." - מריטה קרמונה.

להקת נובה גלגה דה דאנסה הוקמה בספרד ב-2003 ויצרה פרויקט ייחודי לחלוטין המאחד מחול גליסיאני, ספרדי ועכשווי. חיימה פבלו דיאס, כוריאוגרף הלהקה, בוגר בית הספר המלכותי למחול בבריטניה, בית הספר למחול ולמוזיקה של גליסיה והקונסרבטוריון המקצועי למחול במדריד. כמבצע, רקד בלהקות פולקלור גליסיאני כמו Etnográfico das Mariñas ו- Ballet Galego Rey de Viana. בנוסף, ניהל את בית הספר העירוני למחול Xuncos ו- Mulleres da fin da terra, וזכה בפרסים בפסטיבלי פולקלור רבים.


 
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter