גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה קלאסית

התזמורת הקאמרית הישראלית - פורטרט בצלילים - חושים

ארכיון תאריך: 25 ינואר 2017 - 26 ינואר 2017

משך: שעה וחצי

משתתפים:
אריאל צוקרמן: מנצח
אנדריי יֹ וניצה (רומניה): צ'לו 

בתוכנית:
שוסטקוביץ': קונצ'רטו לצ'לו ולתזמורת מס' 1 במי במול מז'ור, אופ. 107
ארז כהן: "חושים" 5 קטעים לתזמורת קאמרית (בכורה עולמית!)
בטהובן: סמפוניה מס' 3 במי במול מז'ור, אופ. 55. ארואיקה.

אנדריי יוניצה, צ'לו

אנדריי יוניצה נולד בבוקרשט (רומניה) בשנת 1994. יוניצה החל לימודי פסנתר בגיל 5 וזכה לשיעור הצ'לו הראשון בחייו שלוש שנים לאחר מכן. למד תחת אני-מארי פלאדי בביה"ס למוזיקה ע"ש יוסיף סאבה בבוקרשט, ולומד בהווה תחת פרופ' ינס פטר מיינץ באוניברסיטה לאמנויות בברלין. אנדריי יוניצה הוא זוכה מלגת  Deutschen Stiftung Musikleben. הצ'לו עמו מופיע הוכן על ידי ג'ובאני בטיסטה רוגרי בשנת 1671, ומושאל לו מטעם קרן זו.     
השראתו המוזיקלית של אנדריי יוניצה נשאבת מגדולי הצ'לנים בזמננו, בהם: דיוויד גרינגס, סטיבן איסרליס, היינריך שיף, גארי הופמן ו-וולפגנג עמנואל שמידט. ביוני 2014 שיתף פעולה עם גדעון קרמר וכריסטיאן טצלאף  בפסטיבל "מוזיקה קאמרית מחברת את העולם" של אקדמיית קרונברג, גרמניה. בשנים האחרונות הופיע יוניצה באולמות נחשקים, לרבות אולם המוזיקה הקאמרית של הפילהרמונית של ברלין, Herkulessaal במינכן, סטאד-קזינו בבאזל, קרנגי-הול בניו-יורק ועוד.

אנדריי יוניצה זכה בתחרויות בינלאומיות רבות: הפרס הראשון בתחרות הבינלאומית ע"ש אראם חאצ'טוריאן בירוואן (ארמניה) ב-2013, הפרס השני והפרס המיוחד בתחרות ARD למוזיקה במינכן ב-2014 והפרס השני בתחרות Grand-Prix ע"ש עמנואל פוירמן בברלין ב-2014. כמו-כן, זכה ביוני 2015 בפרס הראשון בתחרות צ'ייקובסקי היוקרתית במוסקבה.

בעונת 2016-2015 הוזמן יוניצה על ידי המאסטרו ואלרי גרגייב, מנהלה המוזיקלי של הפילהרמונית של מינכן, לסיבוב הופעות שכלל הופעות בלונדון, מינכן וסט. פטרסבורג, יחד עם התזמורות הפילהרמוניות המקומיות. בעונת 2017-2016 הוזמן להשתתף בתזמורות מובילות נוספות, לרבות הפילהרמונית של בולוניה, הפילהרמונית של טוקיו, הפילהרמונית הצ'כית והתזמורת הקאמרית הישראלית.

לרכשת מנוי ל-4 קונצרטים + קונצרט בונוס (סדרה "פורטרט בצלילים")

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter