גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

תיאטרון מחול רנה שינפלד - הרקדנית שוכחת צעד, פיציקאטו

ארכיון תאריך: 14 מרץ 2016 - 2 יוני 2016

משך: שעה וחצי

"הרקדנית שוכחת צעד"
רקדנית וכוריאוגרפית: רנה שינפלד 
שירה: יוסי יזרעאלי 
מוסיקה: אלכסנדר בלנסקו 
עיצוב מסכה: רות צרפתי 
קריאת שירה: קובי מידן ורנה שינפלד
וידאו: אדמית רנה שינפלד 
צילום תמונות: גדי דגון

"פיציקאטו"
כוריאוגרפיה: רנה שינפלד
 
מוסיקה: אלכסנדר בלנסקו  
ביצוע: הלהקה (רקדנים יוצרים).

עולם עשיר ומרתק, מלא חוויות, עצמה, פחד, יופי ושמחה. החיבור בין השירה, הרקוד, המלה והתנועה-יוצר עולמות המשלימים זה את זה ומתארים את עולמנו.
שורות משירתו של יוסי יזרעאלי, מהוות השראה ומסגרת "צוחקת כמו סתיו לא מתכוון, היא טעות", "היא חג", ועוד... 

הכינור של אלכסנדר בלנסקו נותן השראה  לחוויה הויזואלית בימתית ואמנותית. 
מיתולוגיה אישית בהומור, בעצב, בפיוט, בשמחה בחלום ובתקווה. אוטוביוגרפיה? סלפי? 

רנה שינפלד, מלכת המחול הישראלי, רקדנית וכוריאורפית, אשר הקדישה את כל חייה המקצועיים לאמנות המחול. ממייסדי להקת המחול בת שבע, רקדה על הבמות הנחשבות ביותר בארץ ובעולם ביצירות של גדולי הכוריאוגרפים, הייתה רקדנית ראשית, כוריאוגרפית מורה ומנהלת בלהקת המחול בת שבע וזכתה בפרסים רבים ביניהם פרס כוכב הזהב, פריז. מיטב הכוריאוגרפים יצרו במיוחד עבורה ריקודים. הניו יורק טיימס הכריז עליה כ"רקדנית החשובה בדורה". על אף שקיבלה הצעות לרקוד בלהקות חשובות בעולם, בחרה רנה להישאר בישראל לרקוד ולפתח את תחום המחול  בארץ. רנה העמידה דורות רבים של רקדנים אשר באו, ובאים עד היום, ללמוד אצלה ורנה היא זאת אשר מלמדת בעצמה בשיעורים ומעניקה להם מהידע ומהניסיון הרב שלה. בית הספר למחול רנה שינפלד מקיים שיעורים הרצאות וסדנאות בכל הארץ ובעולם. בית הספר מקיים שיעורים לרקדנים מכל הגילאים. רנה יצגה ומייצגת עד היום את ישראל בפסטיבלים ובאירועים בכל העולם. רנה הייתה הפרימה בלרינה הראשונה בישראל, רקדנית פורצת דרך, מלאת רוח יצירה אשר לא פוחדת לחדש, למצוא ולהמציא את עצמה מחדש. היא משלבת אמנויות שונות ביצירה שלה ומשתפת פעולה עם אמנים רבים כמו אמני וידאו, פסלים, משוררים, זמרים, מלחינים, נגנים ועוד.
יוסי יזרעאלי -במאי, מחזאי תיאטרון, משורר ופרופסור אמריטוס בחוג לתיאטרון באוניברסיטת תל אביב. יצירותיו זכו להכרה והוצגו בפסטיבלים שונים, ובהם פסטיבל ברלין, בולטימור וציריך. 
אלכסנדר בלנסקו - כנר רומני, ומייסדה של רביעיית Balanescu. שיתף פעולה כמלחין / מבצע, בריקוד עם מריל קנקן, פינה באוש, רוזמרין לי, סוזי בלוק, יוכן אולריך, פיליפ Saire וVirgilio Sieni, ובהפקות תיאטרון בתיאטרון דה לה מקום, ליאז ', מדינת תיאטרון בלגרד, קברט Dromesko , רן, וארמון תיאטרון ווטפורד. 
שיתוף הפעולה בין שלושת האמנים, רנה יוסי ואלכס, הוליד יצירה חדשנית ייחודית ויוצאת דופן המשלבת מילה, מוסיקה ותנועה.

הזכות לשינויים שמורה

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter