גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה קלאסית

עידן הבל קנטו

ארכיון תאריך: 7 אוקטובר 2014 - 1 דצמבר 2014

משך: שעתיים, כולל הפסקה

משתתפים:
רחל קמינקר: במאית
התזמורת הסימפונית אשדוד
מנהל אמנותי ומנצח ראשי ואג פפיאן


סולנים:
אנה סקיבינסקי:
סופרן - כוכבת הבמה האופראית, סולנית של לה סקאלה, ניו יורק סיטי אופרה ומיטב בתי האופרות העולמיים. בוגרת אקדמיה למוסיקה בתל אביב, היא התחילה את הקריירה שלה בתפקיד ויאולטה באופרה "לה טרוויאטה" בהופעה של האופרה הקאמרית הישראלית. זכתה להיות זמרת השנה בניו יורק.
אורית גבריאל : מצו סופרן - זמרת שהתחילה את הקריירה שלה באופרה של רומא בתפקיד מדלנה ב-"ריגולטו" מאת ורדי, בוגרת אקדמיה למוסיקה בתל אביב . בעלת קול מצו
קולורטורה נדיר המתאים במיוחד לאופרות של רוסיני. היום מופיעה  עם הצלחה רבה בבתי האופרות באיטליה
דניס סדוב: בס-בריטון, זמר בעל שם בינלאומי.
עם קריירת סולו, בת 20 שנה ברמה עולמית, רפרטואר מגוון ושיתפי פעולה מעוררי קינאה. 
הופיע על במות אגדיות כמו האופרה לה סקאלה במילנו, גראנד אופרה בפריז, קובנט גארדן בלונדון, מטרופליטן אופרה בניו יורק ואחרות, ושיתף פעולה עם זמרים כמו פלצ'ידו דומינגו, יויו מה, פייר בולז, ריקרדו מוטי ועוד
ולדימיר נפרין:
טנור -  זכה בתחרות שנתית" זמר אופרה הטוב ביותר" שהיה בסנט פטרבורג בתפקיד אלמויוה באופרה " ספר מסיביליה " , הופיע גם בתפקיד לנסקי  באופרה " יבגני אונגין" ו סקלד באופרה "מריה סטוארט" . המבצע הראשון של האופרות  "אלברט הרינג" ו "טבעת החנק" מאת בריטן בפסטיבל " ערבי דצמבר"  בהנהלת סויטוסלב ריכטר. כסולן של תיאטרון מיכאלובסקי  הופיע במקומות רבים העולם.
איגור טברובסקי: בריטון - בוגר האקדמיה למוזיקה ע"ש רחמנינוב בעיר רוסטוב שברוסיה. למד בבית הספר של גלינה וישנבסקי האגדית. זוכה המלגה של הסדנה הבינלאומית לאופרה בשנים 2011-2012. לקח חלק בבכורות עולמיות של האופרות "סרנדה לרוח" ( La serenada il vento ) של אלדו פינצי בברגמו,  "Green Time" של דניאל גאלאי ואחרות. הרפרטואר של איגור טברובסקי כולל תפקידים כמו ריגולטו, אונגין, ז'רמון. 
משתף פעולה עם התזמורות והמנצחים הידועים ביותר בישראל והן ברוסיה, כולל סרגיי סטדלר. 

 
בתוכנית:
חלק הראשון: המאה ה-18 האליזה
קטעים ואריות מאופרות: "ספר מסיביליה" , "צנרנטולה" מאת רוסיני
"דון פסקוואלה" מאת דוניצטי
חלק השני:
המאה ה-19 הרומנטית
קטעי האופרות: "לוציה די למרמור" מאת דוניצטי, "לה טרוויאטה", "ריגולטו" , "דון קארלוס" מאת ורדי, "סיפורי הופמן " מאת אופנבך.

תיאטרון האופרה הקאמרית הישראלית בהנהלת רחל קמינקר מציג סדרת הקונצרטים, בהם יושמעו קטעי האופרה הפופולרים ואהובים של סוף מאה ה-18 - תחילת מאה ה-19. הקונצרטים עם בימוי, תלבושות ותפאורה.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter